marți, 28 iunie 2011

Sigma Brush

Azi am fost la posta sa ridic pensula Sigma primita in urma programului de afiliere. Am avut o mica surpriza :)) stiam ca e travel size dar tot am ramas surprinsa cand am vazut cat de mica e :D


Nu am incercat pensula inca, dar e asa de moale :D si fluffy. Am o singura pensula pt blending, pe cea de la Elf. Pensula Sigma este mai moale ca pensula Elf si are o alta forma [cred ca tapered se numeste, nu stiu exact :P], cea elf este rotunda pe cand asta de la Sigma este mai lata..


Oricum sunt foarte incantata ca am sansa sa incerc o pensula Sigma :D abia astept sa o folosesc maine, parca mi-e si mila de ea ca o murdaresc :))

8 comentarii:

  1. sa o folosesti cu placere si sa ne spui cat de bine face blending :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am primit-o acum vreo 2 saptamani,datorita tie ca m-ai ajutat si mi-ai explicat cum sa ma inscriu in program :) mersi! pup :*
    Si mie imi este foarte draga,e asa draguta,este buna,blenduieste bine,dar asa ciudata mi s-a parut dupa prima spalare..perii s-au ciufulit rau,cred ca trebuie sa o spal cu balsam :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. ah,si sa o stapanesti sanatoasa ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @shopaholica: merci funkylica :* heeeeeeeeeeeeeeei, dar cum de tu ai primit-o asa de repede? :-? nu-i corect [-( eu imi spal pensulele cu sampon si apa :"> si sunt ok, nu mi-au chelit [unele cheleau de fel, dar in urma spalarilor nu s-a agravat treaba]. Deci incearca si tu cu sampon si poate ii sta si ei paru mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa o folosesti cu placere!!!
    Nu-ti mai dau astia inca una?Poate ca la urmatoarea voi acea si eu sanse?

    RăspundețiȘtergere
  6. eh,habar nu am de ce am primit-o mai repede..poate a venit peste Mare,cu vaporul?Si Marea e aici,in Constanta,la mine ...ma gandesc si eu :-?? Lasa,bine ca ai primit-o pana la urma. :*
    Eu imi spal pensulele cu un gel de curatare pentru fata care mie imi cam usuca fata , gelul de la BIOTEN cu miere si arnica..Am sa incerc si cu sampon sa vedem..oricum ea in rest e buna,dar ai vazut ce "stufoasa" este? Uneori eu mai trisez si mai aplic si blush cu ea :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @mariana: ar fii bine daca mi-ar mai da una :)) dar nu prea cred :(

    @shopaholica: :)) da, e stufoasa dar parca totusi cam subtirica pt blush :)) eventual pentru iluminator.. eu am deja o pensula "grasana" pentru blush, iar asta mica de la Sigma pare anemica pe langa ea :))

    RăspundețiȘtergere