marți, 19 aprilie 2011

ELF - Candy Shop Lip Gloss

Prezentarea lor:



Prezentarea mea:

 (imi cer scuze pentru starea in care se afla al meu, dar, l-am tinut in geanta langa chei si..asa a ajuns)


Firma: EyesLipsFace
Descriere: Candy Shop Lip Gloss
Prezentare: Candy Fix

Descrierea lor: Nu am reusit sa gasesc ce spun ei despre produs pentru ca nu am mai gasit produsul pe niciun site de-al lor dar am gasit la cineva aceasta descriere din partea celor de la E.L.F. :"Got a sweet tooth? With double the amount of gloss you can enjoy the candy without the cavity! A modern twist to an old favorite, the unique ultra durable sliding lip tin holds your favorite lip gloss in 7 deliciously juicy flavors to choose from."


Descrierea mea:

Pozitiv: Mmm..de unde sa incep? Sa spun ca miroase de-a dreptul delicios si ca inloc sa il aplici pe buze iti vine sa-l bagi direct in gura? Da, are un miros grozav de bomboane ceea ce pentru mine e un mare plus. Are o nuanta transparenta, usor rozalie. Aplicat pe buze iti da o senzatie ca cea a rujurilor/glossurilor cu efect de marire, si anume, simti mici furnicaturi.. nu stiu daca acest gloss are un astfel de efect, nu am citit nicaieri acest lucru, dar cu siguranta asa se simte.

Negativ: Un minus il reprezinta aplicarea, care se face cu degetul (sau cu pensula speciala dar cum afara nu te cari cu pensula dupa tine trebuie sa apelezi la deget ceea ce nu prea e igienic). Sa spun ca dispare repede de pe buze nu stiu daca are rost, pentru ca in general glossurile "se mananca" rapid. Are o textura usor lipicioasa, care mie personal, nu imi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu