marți, 24 mai 2011

Apidermin - crema de fata cu laptisor de masca

Prezentarea lor:



Prezentarea mea:





Firma: Complexul Apicol Veceslav Harnaj
Descriere: Apidermin  - Crema de fata cu laptisor de matca
Prezentare: 40 g

Descrierea lor: "Ingrijirea corecta a fetei este completata de un tratament regal obtinut din substanta ce hraneste regina albinelor. Principiile nutritive ale acestei creme accelereaza circulatia sangelui in piele, mentine apa in tesuri, regenereaza celulele pielii, dand elasticitate si protejandu pieleaimpotriva ridurilor timpurii.
Pentru: tenuri uscate, tenuri foarte uscate, obosite, normale si deshidratate
Contine: Laptisor de Matca, Retin A sau Vitamina A si Ceara Naturala de Albine ."


Descrierea mea:

Pozitiv: Eu am folosit-o pe timp de iarna cand tenul meu din ten gras devine foarte uscat. Intradevar hidrateaza pielea, o lasa moale si fina si nu se mai cojeste. Fata de alte creme grase folosite, din cauza acesteia nu mi-au aparut cosulete. Miroase frumos, mai repede m-as repezi sa o mananc decat sa o folosesc.


Negativ: Oricat de putina as fi aplicat imi facea tenul foarte gras si lucios, unsuros, motiv pentru care nu o foloseam decat seara inainte de culcare. Intra greu in piele, iar daca as fi aplicat-o ziua ar fi fost un adevarat chin, pe langa faptul ca fata mea ar fi stralucit ca un bec, mi s-ar fi lipit toate de fata [par, scame, etc etc.]

Un comentariu:

  1. Aceasta crema este specifica mai cu seama celor trecuti de prima tinerete care au fata terna,lipsita de vitalitate

    RăspundețiȘtergere