sâmbătă, 11 iunie 2011

Blog Award

Si uite ca s-a gandit si la mine cineva si m-a onorat cu Blogger Luxury :), de altfel primul meu award ever! :D






Multumesc Dana pentru acest award!


The rules are:

1. Link back to the person who passed you the award!
Intr-un fel am anuntat-o deja ca urmeaza sa-l fac :D multumesc Dana! 

2. Share 7 random things about yourself!
- sunt pasionata de tatuaje si de motoare
- sunt autodidacta, urasc sa fiu invatata, dar iubesc sa invat singura, satisfactia e mult mai mare
- imi place sa cunosc lucruri pe care nu orice om le cunoaste
- de cele mai multe ori sunt considerata timida, doar pentru simplul fapt ca nu tot timpul socializez bine cu un om [lumea nu ia in calcul faptul ca poate nu simt o legatura cu acel om si nu am ce discuta pur si simplu]
- imi plac copiii mici de mor, dar cu conditia sa nu fie ai mei 
- imi place sa fac treburi gospodaresti [curatenie, mancare, spalat vase..sunt oarecum maniaca in privinta asta]
- am un caracter puternic care ma baga in necaz de cele mai multe ori, desi nu-l arat tot timpul de la inceput

3. Award 15 blogs.
Momentan nu am timp, da, desi este sambata, sa stau sa nominalizez 15 persoane care sa primeasca acest award, deci, cine vrea sa-l aibe sa il ia! Eu dau cu semnatura unde o fii :))

4. Drop them a line and tell them about it!
Avand in vedere punctul 3, nu cred ca este necesar acest lucru




P.S. Stand by pentru ca azi anunt castigatoarea pensulei Sigma! Giveawayul s-a terminat ieri la ora 00:00

4 comentarii:

  1. woow,mi-a placut sa citesc despre tine,mai ales ca atunci cand am citit despre tine,parca citeam despre mine..Esti tare ;) :*
    pup :*
    Funkyyy

    RăspundețiȘtergere
  2. ahh trebuie sa ma obisnuiesc ca tu esti funkilica de pe forum :))

    merci mult, te pup si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu mare drag... si pt mine a fost primul blog award si m-am bucurat ca un copil :)

    RăspundețiȘtergere