luni, 11 aprilie 2011

Cosmetic Plant - Masca Astrigenta cu Ulei de Salvia

Prezentarea lor:


Prezentarea mea:






Firma: Cosmetic Plant
Descriere: Masca astrigenta cu ulei de salvia
Prezentare: 100 ml

Descrierea lor: "Masca este destinată îngrijirii tenului gras sau mixt cu pori dilataţi. Conţine caolin şi bentonită, argile superioare cu proprietăţi absorbante, uşor sicative şi emoliente. Extractul de merişor şi lactatul de aluminiu sunt principiile active cu efect astringent, iar uleiul de salvia se distinge prin proprietăţile sale antimicrobiene şi antifungice. Se aplică săptămânal pe tenul perfect curat, preferabil după o expunere la aburi cu muşeţel, urmată de eliminarea comedoanelor. Se menţine 15-20 minute. Se îndepărtează cu  o compresă îmbibată în apă călduţă şi în final una rece. Se şterge apoi faţa cu loţiune antiacnee. Tenul rămâne neted şi catifelat."

Descrierea mea:


Pozitiv: Lasa o senzatie de ten curat si liber si parca se si vede altfel.


Negativ: Nu imi place ca imi usuca tenul in ultimul hal, eu avand ten gras si problematic. Mereu dupa aceasta masca trebuie sa aplic o crema hidratanta. Legat de porii dilatati sau de cosulete nu am observat nici o schimbare. Folosesc masca o data pe saptamana si asta de vreo 2 luni, deci destul timp sa isi fii facut un efect.

Un comentariu:

  1. nici eu nu m-am impacat prea bine cu produsele lor pt fata... te astept si pe la me pe blog.. poop

    RăspundețiȘtergere