miercuri, 6 aprilie 2011

Creion de ochi Jillian Dempsey - Avon

Prezentarea lor:




Prezentarea mea:



1- smudge
2 - normal


Firma: Avon
Descriere: Jillian Dempsey
Prezentare: Brown

Descrierea lor: "Un creion moale si precis, poate fi aplicat si pe marginea pleoapeo inferioare. Are un aplicator special care intinde culoarea, tra nsformand-o intr-un fard. Rezista un timp indelungat"

Descrierea mea:


Pozitiv: Eu personal sunt incantata de acest creion, imi place culoarea, imi place si normal si smudge-uit. Intradevar este un creion moale, poate prea moale dar pt mine si-a facut treaba bine.


Negativ: Nu prea am ce sa ii reprosez, poate doar faptul ca nu este rezistent. Dupa o perioada se cam duce, fiind un creion moale se cam intinde dar cam atat am de reprosat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu